divendres, 5 de març del 2010

Mosquiter comú. Ariadna S


WIKIPÈDIA


El nom vulgar és mosquiter comú.
El nom en català és mosquiter comú.
El nom en anglès és CHIFFCHAFF.
El nom cientific és PHYLLOSCOPUS COLLYBITA.

El mosquiter comú fa 10-11 cm i pesa 6-9 grams.
Menja insectes i aranyes que captura entre les branques i fulles dels arbres.
Té el plomatge de color marró verdós per sobre i blanquinos per sota.
Fa el niu amb molsa i branquetes i el revesteix amb plomes,el fa als arbusts a poca alçada de terra.
Viu a puestos amb avundancia de matolls i camps als països d'Europa.
La femella pon 10-13 ous blancs amb taques marronoses i els incuba 13-15 dies. (Marc D)


1 comentari:

  1. Jo vaig buscar imformàcio sobre el mosquiter comú a:Fauna i flora>>El mosquiter comú.
    Ho vaig buscar jo sól.Vaig imprimir (naturalment jo sól) i vaig subratllar lo més important.
    Teniam que fer una fitxa en blanc del nostre ocell.

    Marc D

    ResponElimina